Gulsen4224
https://resimyukle.io/r/eqSSH8gpkg
Bugün doktoruma cinsiyet öğrenmek için gittim. Bebeğim çok utangaç olacakki bı turlu kendini göstermedi. En sonunda doktor bacak arasını boş gördü ve bu kesin kız dedi. Sonra 1 dk ya tekrar bakicam sanki erken konuştum bişey gördüm ama falan dedi tekrar baktı ve bu kezde attığım pozisyonu yakaladı ve hayır erkek bu dedi. Sizcede erkekmi?