minikturta Hanımlar hayırlı geceler 😊 https://resmim.net/i/znqcR bunu kullanan ya da canlısını gören varmı acaba ? Teşekkür ederim şimdiden 🥰
Dmllll minikturta ben aldım içi gayet geniş iç yatağı çok ince normalde ben reflü yatağı ile kullanıcam tekerlekli olması ve pratik olması beni cezbetti kullanım ömrüde bebek tutunarak kalkmaya başlayana kadar sonrası imkansız 😎
Flower3 Dmllll bende aldım tekerlek olayı nasıl sizce ben tekerleği sürmeye çalışıyorum olmuyor 😀 halı üstünde diye mi acaba yoksa zor mu biraz tam anlayamadık.
minikturta Dmllll ay 6 7 ay idare etsin yeter 😀 kaça aldınız acaba şuan indirim de diye gözüküyor ama bilemiyorum😊
Dmllll Flower3 alttaki tahtaları içe dönükken tekersiz ucu biraz kaldırarak rahat sürüyorum ben belki dediğiniz gibi halıdan kaynaklı zorluyordur ☺️
Dmllll minikturta ortalama 6 aylık ömrü zaten ☺️ Ben dolap uygulamasından aldım evde zaten mobilya oda takımı var hemde 6 ayda yıpratılmamış oluyo sıfır ayarında buldum ☺️