Herkese merhaba,
Benim eşimin adı Can ve oğlumuz olacak ona da Can Alp ismini vermek istiyorum (Alpcan olarak değil). Aslında daha eşimi tanımadan oğlum olursa Can koyarım diyordum ve yapcam sanırım.Karışmaması adına Alp diycez,eşimde içten içe inanılmaz mutlu ama belli etmemeye çalışıyor🤗
Ben oğlumun babasının karakterini almasını istiyorum (babası alır tabiki ama ismin etkisi olduğunuda düşünüyorum) ama ikimizin çevresinde ve iş ortamlarında baya tiki insanlar ve eşimin koyduğu düşünülürse egoist derler mi diye düşünmeden edemiyorum.Aslında çocuğumun ismini koyarken dış etkenleri düşünmem saçma ama fikir almak istiyorum.Sizce ne yapayım?
Tiki derken açıklayayım o kısmı;plaza ortamı😃