Ben geçen hafta hastanede yaptırdım kola gibi kutu şeklindeydi sıvı içecekti. İçmeden önce kan idrar verdim, içtikten 1 saat ve 2 saat sonra yine kan idrar verdim. Şeker yükleme testim yüksek çıktı. Doktorum hastalıkları ile birlikte takibimi yapıyor. Dahiliye rapor çıkardı ve günde 3 kere tokluk şekerimi ölçüp sonucumu haftada 1 göstermeye gidiyorum