Herkese merhaba 🌸Bu forumdaki ilk sorumu soruyorum sizlere 😊 sevgili anneler kendime doğum günü ve sonrası için pijama aldım fakat bedeniyle ilgili kafamda sorular var yardımcı olursanız sevinirim 🎈 Ben şuan 26+1 haftalık hamileyim kendime L beden pijama aldım şuan gayet bedenleri oluyor. Doğumdan bi kaç gün sonra da olacaktır eminim. Fakat benim sorum şu: Doğumdan çıkınca bu pijamalar bana olur mu? Ne kadar iniyor karnımız. Ortalama kaç haftalık gebelik kadar göbeğimiz kalıyor 😁 şimdi ben xl alsam doğum sonrası şişlik inince çuval gibi olacaklar, tek temennim bu pijamaların doğumdan çıkınca olması. Siz nasıl deneyimlediniz bu durumu