18+5 haftalık hamileyim. Geçenlerde post açmıştım bilen bilir rahatsızlanmıştım.Kardiyolojiye gittim kalbimin 2 damarında sızıntı kaçak varmış. Ritim holter takıldı bir gün boyunca bendeydi kalbim olması gerekenden fazla yüksek çalışıyormuş. 80 olması lazımken 100-110 atıyormuş gün içinde uyurken de aynı şekilde yüksekmiş olduğundan fazla çalışıyormuş. Magnezyum takviyesi verdi ve o an çarpıntı için ilaç verdi. Doktoruma sormadım daha içeyim mi diye 1 saat önce gene aynı şey oldu birtanesini içtim . Şimdi sorum şu kalp damar cerrahisine de gitmek istiyorum daha iyi sonuçlar alabileceğimi düşünüyorum. Doğumumu etkiler diye korkuyorum doktor bana çok açık bişey söylemedi içime sinmedi elimde belgelerim var kalbimin ultrasonu holterin ölçümleri bir sonuca varabilir miyim ?