Ben 18 haftalığım 1.5-2 arası kilo almışım. Beslenmeme çok dikkat ediyorum aslında yani ekmek sabahları bir dilim, hamurişi tatlı yok denecek kadar az. Ama bende fazla abartılı beslendiğimi düşünüyorum. Bugün hesapladım az az derken sabah 700 kalori civarı alıyormuşum meğer düşününce biraz fazla geldi. Daha bunun ara öğünleri, akşam yemeği var. Bana 2. Trimesterda 2100 kalori almam gerektiğini söyledi doktorum. Bebeğim beslensin diye bazı günler bunu aştığımı farkettim ama sağlıklıda olsa daha çok yiyince fazlasının bizde kalacağı gerçeği var. Bundan sonra porsiyonlarıma daha çok dikkat etmeye karar verdim.