Prenseslerinannesii Herkese merhaba, 2 aylık hamileyim bu dönemde sağlıklı beslenmeye çok dikkat ediyorum. Ama bazen kaçamak yapmak istediğim oluyor mesela cips yemek çiğ köfte yemek vs gibi. Sizde de bu durumlar oluyor mu. Ve abartmadan yesem bir şey olur mu 🤔
160620 Prenseslerinannesii bence cips tarzı abur cubur yemeyin ya biraz sabredin doğum yapınca bol bol yersiniz. Ben doğum yaptım bebeğimde bir çok rahatsızlık var hala küvözde tabiki sebebi ufak tefek sağlıksız yediğim şeyler değildir genetik sorunlar var ama şuanki aklım olsa ağzıma bile sürmezdim doğuma kadar bol bol vitaminli beslenirdim🙏🏻🥺 ne kadar sağlıklı kilo alırsa o kadar iyi
Suheyla06 160620 bebeğimin kilosu çok şükür haftasına göre iyi cipste yiyorum diğer şeyleride yiyorum buna bağlamayın bence yaşayacağınız varsa her şekilde yaşarsınız inşallah bir an önce çıkar kavuşursunuz bebeğinize
160620 Suheyla06 ona bağlamak değil aslında abartıyormuşum gibi yanlış da anlamayın ama hislerimi söylemek istedim sadece. Geriye dönüp bakınca herşey çok anlamsızlaşıyor😔 hamileyken buradaki yazıları okuyup ya ne kadar abartıyorlar canım istedi az bişey yerim derdim ama şuanki aklımla %1 risk bile almazdım😔 doktorunuzun yönlendirmesi her zaman en doğrusudur tabiki🙏🏻
Leylarana Prenseslerinannesii eşim cips alıyor marketten kendim gidip açmıyorum ama o açıp getirince üstünden tırtıklıyorum bi kaç tane. Hiç almamak lazım aslında 🙄
Buketkucuk Prenseslerinannesii 37+5 haftalığız çiğköfteyi en son 20.haftamda falan yemişimdir ama inan canım istemediğinden yemiyorum 🙊 Cipsi de 33.haftamda falan yedim, daha dün hamburger gömdüm yani canım istediğinde abartmadan yiyorum🤗
lentil Prenseslerinannesii bende biraz önce bir paket cips yedim dayanamadım. Ama 2.5 aylık hamileliğimde ilk defa yedim. Sadece çiğköfteye dikkat et doktorumun yeme dediği nadir şeylerden. Yeşillikler iyi yıkanmamştır ve içinde ne olduğu belli değil. Evde kendin yap ye dışarda yeme dedi. Dikkat et çiğköfteye şimdilik
Asil_Egem Prenseslerinannesii ben cips yediğim oldu ama çiğ köfte yasakladı doktorum yemiyorum çiğden olduğu için
Eylem_kaya07 Şahsen ben yiyorum ilk aş erdiğiim şey çiğ köfte olmuştu yemiştim. Cips de çok olmamak şartı ile yiyorum ama en kötüsü kola çok zararlı dedi doktor ha canın çekerse doldur beklet asidi gitsin öyle iç yarım bardak kadar diyor ama günde bir tane sade soda çok faydalı ben sade icemedigim için meyveli içiyorum
Suheyla06 160620 insan başına gelmeyince bilmiyor aslında belki dedikleriniz doğrudur inşallah gönlünüzce olur bebişiniz iyi olur sıkmayın üzmeyin kendinizi 🙁
elisamnlannesym Prenseslerinannesii hamileliğimin başından beri hiç kesmedim aralıksız devam ediyorum ,😁
Cigdemmom Prenseslerinannesii yiyorum cips çok severdim çok sık yerdim haftada bir paket yiyorum napıyım ya 😅 ben bebe için sigarayı bıraktım bari cips yiyim
derinsart Prenseslerinannesii çiğköfteye doktorum bisey demedi hamileyken yedim. cips ve diger zararlilar icin abartmadıkva yiyebilirsin dedi yani hergün yemiosan sorun yok kızım cok sükür saglıkla doğdu darısı sizlere