Nureda28 Cndntnr hifa hatunla hz.süheybin hikayesinde tanıştım o isimle ve çok etkilendim kızıma bu ismi koyacağım bende inşAllah🥰
Cndntnr Ayse_11 lina mila alin alinda bunları herkes koyuyor artık ama kumsal çok güzel ve duru bi isim 😍
Cndntnr gulsen_57 ben iki isimden hoşlanmıyorum aslında tek olması daha güzel zaten tek isim söyleniyor ama tabi herkesin kendi tercihi 😍😍 sınavda 10 dk sürer artık kodlaması🤪🤪
gulsen_57 Cndntnr aslında bende tek isim seviyorum ama eşim güneş ben sare ismini istediğimiz için ikisi olsun bari dedik ama ben pek emin deilim yaa 🤪