kızlar 13.haftadayım daha doktora gitmeme 3 hafta var görmediğim için ve tekme falanda hissetmedigim için merak ediyorum bu dönemi böyle geçirip sonra doktora gittiğinde bebeğin gayet iyi olduğunu görenler yazabilirmi içim rahat etsin ve benim gibi hissedenler var mi?