Aleynaa1 Hanımlar ilk haftalar 4 6 8 ve ilk 3 ay bu zamanlarda daha çok neler tükettiniz bebeğin gelişimi daha iyi olması için bilgilendirseniz sevinirim 😊
asliucy Balık tüketin diyorlar en az haftada bir kere lifli yiyecekler, çiğ kuru yemiş, mevsimi olan sebze ve meyveler👍