Gulsumm Ayrıntılı ultrasona gidicem hiç kimseye sormadım çevremden sorabileceğim de kimse yok. Nasıl oluyor sadece karnımdan mı bakıcak? Ne kadar sürüyor neler yapılıyor bilenler söyleyebilir mi ? Normal bir kontrolden farklı ne yapılıyor onu merak ediyorum.
nesoo12 Gulsumm normal ultrasonla karnında bakılıyo bebegin herseyıne kalbıne organlarına parmaklarına plesentasına vs. 15 sk filan sürüyo
Deletedmom67 😊 karnından tabikide cnm bakılıyor . Radyoloji uzmanı yaklasık 30-40 dk arası bebeğin ve seni detaylı inceliyor sen buarada keyifle onu izliyorsun.daha sonrada kan veriyorsun oda 1 hafta sonra cıkıyor sonucu 😊
SinemDemirciErel Pazartesi günü ayrıntılı ultrasona girdim benim ikiz gebelik oldugu için 1saat sürdü bebeklere baktı iç organlarına yerindemi bi sıkıntısı varmı diye yüzüne baktı falan fotoraflar cektı benim bi kız bi erkek kız olan poz verdi hepte erkek olanın yüzünü göremedigimiz için gidip cikolata falan yedim gezdim geldım öylelikle gördük sonra sonucları ve fotoları verdı ben özel hastanede cektirmiştim kendi doktorum özel klinik oldugu için sonucları ona götürdüm kan tahlılı vermedım ☺️☺️
Epelinkiran Ben gittim yarım saat bebğin tüm organlarına bakıldı tabi o bakarken sizde görüyorsunuz üç boyutlu kaburgaları kolu bacağı yüzü bile gözüküyor. Sonra rapor yazıyor cd veriyor gidiyorsunuz 😊
umranozby Bende dün gittim canım yarim saat falan sürüyor tarama yaptirdiysan onuda götür dr bakmak istiyor bebegin organlarını cinsiyetini herseyini söylüyor ve bebegin yüzünü yakalıyor fotoğrafını veriyor korkma canım ac yada tok farketmez 😊
Kukiko Banada doktorum yaptırmami tavsiye etti anlattığı kadarıyla perinatoloji uzmanı bir doktor bakıyor kadın doğum üzerine 2 yıl daha eğitim almış oluyorlar . Yaklaşık 1 ila 1 buçuk saat sürüyormuş normal ultrason gibi bakılıyormus fakat cihazları çok daha gelişmiş oluyor ve bebeğin tüm organlarını ayrıntılı olarak inceleyebiliyorlar. Faydası eğer bebeğin organlarında bir sorun varsa mesela Allah korusun kalbi filan delikse hekiminize önceden bilgi verilmiş oluyor doğum anında yada sonrasında hekimler bebeğin durumuna göre hareket ediyorlar . Fakat ben henüz karar veremedim çok inceleyince kesin birşeyler çıkıyor biraz tevekkül olmak istiyorum Allah'ın izniyle bizler nasıl dogduysak bebeklerimizde öyle olur inşallah diyorum . Birde ultrason bile beni bebeğim için kaygılandırıyorken kaldı ki 1 buçuk saatlik ultrasondan bahsediyoruz .