Buketkucuk mavsnz38_ ben 37+5 haftalığım nstde de hafif sancı çıktığı için bakıldı ama açılma yoktu sanırım herhangi bir durum olduğunda ya da haftan ileride olduğunda bakılıyor
HavvaK mavsnz38_ yok hayır benim doktorum hiç tercih etmiyor. Şimdide 33 haftalık hamileyim hiç bahsetmedi çatı muayenesinden falan. Doğum anında belli olur zaten dedi. Önceliğim normal doğumu denemektir dedi. O yüzden de gerek yok dedi.