rumeysa-96 35 den beri oğlum sağ tarafıma toplanıp taş gibi oluyor karnım dik yürüyemiyorum kendimi açmak adına pilateste hafif esnemeler yapıyorum ama yinede sertleşiyor özellikle akşamları normal mi.
denizkizim rumeysa-96 toplanmayı bilemiyorum anlayamıyorum ama herrr akşam istisnasız karnım taş gibi oluyor. sabah uyandığımda anca normale dönmüş oluyor
rumeysa-96 Busehnm gündüz hareketleri de az dı telaşlamdım dobbler cihazım var kalp atışı çok iyiydi sakinleştim şuan hareketli ama taş gibi karnım hep diyorum 38 de gelsin bebişim diye inşallah bunlar ön hazırlıktır canım😁
rumeysa-96 denizkizim aynı durum akşamları oluyor sabahda geçmiş oluyor uzanıyorum artık oturdukca daha çok sertleşiyor gibi geliyo
Busehnm rumeysa-96 benim gece gündüz ayni, cok hareketli ve toplanip taş gibi oluyor artık uyku falan uyuyamaz oldum.Ben sezeryan olacağım o yüzden bir sürpriz olmasından korkuyorum:)
gamzeylmz Bende 36+1 im bende de oluyor o sertleşme taş gibi oluyor resmen bi tarafa toplanıyor hareket bile edemiyorum niye oluyo hiç bir fikrim yok sanırım doğum yaklaştığı için 🙈
rumeysa-96 gamzeylmz hep diyorum 38 de gelecek inşallah oğlum diye inşallah gelir 40 a kadar dayanamıcam😂
rumeysa-96 Melekgulten oy maşallah umarım benim ufaklık o kadar bekletmez😂😂 sabırsız bi annesi var çünki
Busehnm rumeysa-96 benim hiç korkum yoktu 32.hafta kontrole gittigimde dogumhaneden gelen seslere şahit oldum psikolojim altüst oldu 😑