Bende bir boş gebelik geçirdiğim için kullanıyorum coraspini pıhtılaşmam olup olmadığını bilmiyorum. Ama doktorum 32. Haftaya kadar bir gün bile aksatmamam konusunda uyardı. Bence eşinize söyleyin nöbetçi eczane bulup tedarik etsin sonuçta risk risktir ve bir de üstüne kullanmadım bir şey olur mu diye stres olacaksınız. En iyisi hemen alıp içmek bence