Kızlar yavruma her şeyi aldım Allah’a şükür, 300 TL çekim var ve ne alacağımı bilmiyorum. Aşağıdakilere sepete attım tecrübeli anneler bakabilir mi ?
-Aslan çıngırak
-lanolin meme ucu kremi
-bio-oil çatlak kremi
-bepanthol pişik kremi
-bebek bakım seti (ateşölçerli olan set varya o)