Aisa Midem çok kotu yaniyor 28 hafta olduk 😩 bugun sadece elma yedim açım , yemek kokusun alınca kusuyorum , napmaiıyım
Zehraaa98 Aisa ben 32 haftalığım her gece 2 tane alıyorum hala prillam deneyın mutlaka ıcmeyınce kötü oluyorum
Senayyalcin Aisa Mide bulantısından iyidir uyumak ama tabi size iyi gelmemiş olabilir doğrudur ben uyumadan iki tane alıyorum gün boyu rahatım
Zehraaa98 Senayyalcin bende aynı şekılde yalnız bende uyku falan yapmıyor her gün zombi gibiyim 😂 uykuyu unuttum
Zehraaa98 Senayyalcin millet hamıleyken uykudan kalkamaz bende hıc uyuyamıyorum bünyeden bünyeye degısıyor galıba ya 🤦🏼♀️Keşke bende uyusam🤣
SvgO Aisa yeşil elma , salatalık biraz bastırıyor canım. Benimkide kötü bu tarz şeylerle geömiyor zofer kullanıyorum. Mide yanmasınada renie filan iyi gelir.