Esrujj bende ilk 3 ay iğne kullandim sonra corasprin kullanmaya basladim .ignede burun tikanikligi ve kan gelmemisti . Asprin den sonra basladi tıkaniklik ve kan gelmesi. Bende panik oldum acaba tansiyonummu cikti dedim. Tansiyonumu takip ettim normal cikti. Sonra asprinin prospektusunu okudum bu kan gelme tikaniklik asprin yapiyormus. Okadar panik oldumki doktorumu aradim oda normal dedi.içim rahatladi. Anne olmak kolay degil 😊🥰herseyi bebislerimiz icin cwkiyoruz 😊😊 tsk ederim canim 🥰❤