thepurple _canan_3545 Sarıyer Hamidiye doktor olarak tecrübem yok ama Diğer devlet hastanelerine göre gayet güzel ilgilendiler ve kibarlardı bir Zeynep kamil mağduru olarak tecrübelendim 😂
_canan_3545 thepurple teşekkür ederim 😊bir arkadaşım için soruyorum kendisi İstanbul da yeni ben gibi cevabınız için çok sagolun