ZumrutHuseyin Kızlar 9+1 haftalık hamileyim bu sabah kalktığımda kahverengi akıntı geldi. Aradan 1-2 saat sonra kanamam başladı. Sağlık ocağına gittik ambulansla hemen hastaneye getirdiler yatışımı yaptılar bebek iyi dedi doktor kalp atışları falan ama hâlâ kanamam var serum taktılar iki tane iğne yaptılar kızlar dua edin bisey olmasın bebeğime 😢🙏
Meyland ZumrutHuseyin Allah yardımcın olsun canım. Benimde olmuştu 10. Haftamda. Serum taktılar bide progesteton iğne ertesi gün saldılar. Sakin ol. Bebeğin stres yapmasın. Hemşireler gelip ara ara kanamanı kontrol eder. Kahverengiye dönünce korkma artık🙏🏻🙏🏻Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
Neshaakin ZumrutHuseyin Rabbim yar ve yardımcın olsun inşaAllah canımm Allah şafi ismiyle şifalar nasip etsin 🙏🏻 "Rabbi yessir velâ tuassir Rabbi temmim bi'l-hayr" "Rabbim! kolaylaştır zorlaştırma, Rabbim hayırla sonuçlandır" Bol bol oku kuzum ❤️
Seyma18 ZumrutHuseyin canım çok geçmiş olsun. Bende 6. ve 12. kanama atlattım. Şimdi çok şükür 18. Haftadayiz. Bol bol dua et ve dinlen🙏
Denis19 ZumrutHuseyin bolca dua ergenim de 12. Haftada olmuştu kanamadan dolayı 3 gün yattim hastanede pıhtı düşmüştü icimde
Sevda2018 Cok gecmiş olsun cnm işallah bebeğine bişey olmaz cnmallahım size bağışlasın sen güclü ol oda senden güc alsın eminim allah korur ikinizide