Neseee Merhaba Hafta sonu doğum yapan arkadaşlar yasaklarda sorun yaşadınız mı eşinizin ya da refakatçiniz için ekstra izin vs. gerekli miydi
Minnosunannesiii Neseee yani snamam sorum olcagını doğum bu zaten anlık gelişiyor kim ne yapabilir ki🤣
Erceyl Neseee yok canım doğuma zaten aracın 4 luleri yakılarak gidiyor kocalar ;))) sorun olmaz benimki öle yapmıştı ama hastanede 1 kişi kalıyor diye biliyorum. Fazla kişi şuan almiyolar karşı komşum 10 gün oldu doğum yapalı sadece eşi durdu yanında
glnzem Neseee görümcem hafta sonu yasakta Doğum yaptı eşi arabayla götürdü sorun olmadı zaten Doğum yani bu nesi sorun olacak ki. Diğer görümcem için hastaneden refakatçı kağıdı aldılar oda o kağıtla gidip geliyordu yanına sorun olmaz yani
Neseee Minnosunannesiii belirli bizim tarihimiz canım ona göre erteleme ya da erkene almayi düşündüm de o yüzden sormak istedim 🙂