glnzem Mervisogretmen bence sadece Asya olarak kalmalı başka isim eklemeyin yanına. Bende asya koydum kızımın adını 🥰
Happyasya Bende asya koyucam nasipse kullanıcı adımdan da anlaşılacağı üzere . Ancak ben tek seviyorum. İlla bi isim koyucak olsam yanına mila, mina , luna koyardım