Ysbyr bacağını kasar yürüme de normal bu sancılar artık sona yaklaşıyor ama doğum sancısı farklı onu anliyorsun canım yerinde duramazsin bende de oluyodu çocuk buyuyo artık bide doğum pozisyonunu alacak kaburga batması ve bu sancılar oluyor ben 7 aylıktan sonra ayağımı sueuyerek gezmistim bacaktan çok kasmisti beni belimde aynı şekilde