Bizde saygı hastanesine gidiyoruz Esra hanıma gayet sakin biri,yeni zam yapmışlar bu arada 150 olmuş..doğum ücretleri şimdilik normal 1950 sezeryan 2750..biz 39+4 üz ama bir daha özele sadece detaylı ultrason için gelirim sırf para tuzağı beş dk sürmüyor muayene…