Tugba2303 Hanımlar kusura bakmayın sormam gerekiyor. Hamilelikte sonra karnım büyüdükçe göbeğimde tüyler çıkmaya başladı bunları alıyor musunuz ? Alıyorsanız ne kullanıyorsunuz
Sunny Tugba2303 benim doktorum hormonlardan kaynaklandığını doğumdan sonra döküleceğini söyledi o yüzden almıyorum hiç
Animes Tugba2303 benim de malesef arttı, herkes almayın diyor ancak ben çok rahatsız hissediyorum, bu sebeple dudak üstüne kullanılan ağda bantlarını kullanıyorum 🤷♀️
Motherhoodie Tugba2303 benim ilk hamileliğimde de çıkmıştı ama dökülmedi bu ikinci ilkinin üstüne yine çıktı ve artık gözüme batıyor 🤦🏻♀️ Almıyorum ama doğumdan sonra alıp tüy azaltıcı serum falan kullanmayı düşünüyorum
Tugba2303 Sunny öyle mi inşallah yoksa bir de göbek ile uğraşmak zorunda kalmayalım bu tüyler ile :( ama şu an ultrasona girerken utanıyorum doktordan
Sunny Tugba2303 neden utanasın ki hormonlar sebebiyle geçici bir durum doktorun da bunu biliyor hiç çekinme
balkiz12 Tugba2303 valla o hepimizde var utanıyorum nstye girerken tüylerden rahatsz oluyorum ama karnım gerilir diye almıyorum çok değil Ama hormonlardan tüyler dökülmüyor saçlarım dahi tüylerimiz çabuk çıkıyor
Tugba2303 balkiz12 benim tüyden göbeğim kapkara görünüyor gibi hissediyorum🥴🥴🥴ağda ile almayada utanıyorum 35. Haftadayız denedim tam o esnada bebiş kıpır kıpırdı alamadım
Ebru_Al Ben sarışın olmama ve çok az tüğüm olmasına rağmen 16.haftamdan sonra bütün göbeğim tüğlendi. Bu şekilde bırakamam psikolojim bozuluyor alışık değilim yavaş ve dikkatlice alıyorum 🙏🏻🙏🏻
Busehnm Tugba2303 ilk zamanlar çok göze çarpıyor o tüyler ama karniniz büyüdükçe görüntü azalıyor. dogumdan sonra da dökülüyor diyorlar hic ellemeyin bence