Fato089910 Egeymen  buna da bakabilir misin rica etsem Canım ya ☺️ Karnımdan ultrason fotosu 👍🏻
Gizem_lina05 Egeymen ne alaka karından bakılmasıyla hiç anlam veremedim zaten önemli bi durum olmadıkca alttan bakılmıyor ki benim ilk bebeğimde kızdı karından bakıldı suan erkek gene karından bakıyor doktor sacma geldi cinsiyet tahmin ediş şekliniz
MuhammedMirhan Egeymen ya cnm şimdi 9 haftalıkken hastaneye gittim bnm karnımdan baktılar, karnımdan baktığı için kız mı oluyor yani pek anlamadım da, ilk kızımdan da hiç vajinal bakılmadı her gittiğimde karnımdan bakıyordu lütfen cvp yazın kafam karıştı biraz 🤗🤗
Egeymen kivirciginannesi başın sağolsun canım rabbim bu evladına uzun sağlıklı ömür nasip etsin o bebişin de cennette senin şefaatçin olacak seni bekleyecek 🤲
kivirciginannesi Egeymen inşallah çok saol. Sonra bi kızım oldu. Sonra yine bir kayıp, şimdi gebeyim 4+5 görünüyor ama halen hamileyim diyemiyorum. Korkuyorum 😰
Egeymen Emanet ben ramziye göre bakıyorum genelde canım yani bebişin kese içinde ilk görüldüğü ultrason görüntüsü lazım 6-7 haftalık gibi
Egeymen kivirciginannesi kendini strese sokma hep olumlu düşün biliyorum korkuları bastırmak çok zor ama güzel şeyler düşün ki güzel olsun her şey ♥️
kivirciginannesi dilsinati https://resimyukle.io/ Bu siteye girin, resim yükle kısmına istediğiniz resmi yükleyin. Sonra resmin altında bir link çıkıyor, onu kopyalayın buraya yapıştırın