Deryaaa24 35. Sonunda gittim ben de daha da gitmem sanırım hormonlardan zaten azalma oldu epey ,doktorunuza danışın yine benim doktorum da aromalı olan agdalara dikkat et demişti bir hastası kokudan bayılmıs sanırım 🙈onun dışında sakıncası yok dedi ,en temizi de o zaten ,göbişler de büyüyünce hayli zor tek başına