Mmerrvee mavsnz38_ benim en baştan beri var.Günlük ped kullanmazsam kıyafetime bile geçiyor. Şeffaf olduğu için sorun etmiyorum.
atlasinannesii mavsnz38_ mantar enfeksiyonu saolsun hiç durduğunu görmedim bi de bi kokusu var insan kendinden igreniyor
paradiseeeeee mavsnz38_ engellenecek bişi yok canım malesef patır patır geliyor basen su gibi bazen krem yoğun bi şekilde şuan 36.1 hala var kurtuluş yok malesef 😭 bende çok sıkıldım bu durumdan
MinikMicizem MinikMicizem ama yeşil yada koyu renk kokulu olursa skntymis şeffaf olursa sknti degilmis
MinikMicizem Kaderyas01 canım benimde burdan okuduklarim kadarıyla biliyorum kendi akıntım hep War benim beyaz şeffaf bazende afedersiniz süt kesiği gbi oluyo ama doktor normal demişti
Mmerrvee Minnosunannesiii biliyorum canım uyarın için sağol gündüzleri kullanıyorum sadece ve çok sık değiştiriyorum
Kaderyas01 MinikMicizem işte benimki yeşilimsi geliyor sıvı şeklinde biraz kokulu bende şuan sizin yorumunuzu görünce biraz korktum açıkçası kötü bir şey yoktur inşallah
Sonay-34 Kaderyas01 doktoruna danış hemen yeşilimsi olunca bebek kakasını yapıyor olabilir deniliyor duruma göre acil müdahale gerekebilir ihmal etmeyin inş