Ozlemms35 canım sana nacizane tavsiyem sapmaktan vazgeçme. Annelik öyle kolay mı 🥰 tabi ki mama takviyesi ver ve sma güzel bir mama içeriği temiz. Ama sapmaktan vazgeçme mutlaka çoğalacak sütün günde 2 öğün bile olsa süt ver🥰 Benim ilk oğlum 33 haftalık doğdu asla pes etmedim 7 ayına kadar sağarak verdim mama takviyesiyle beraber ve sonrasında sütüm çoğaldı 1,5 yaşına kadar emdi sonrasında kendi istemeyip bıraktı memeyi 3 yaşına kadar devam sütü içti 🥰