Esranur27 meraba bende sali dogum yaptim ikizlerimi 36+3 olduklarinda normal kontrole gitmistim acil sezeryana alındım biri 2200 digeri 2000 kilo dogdu yavrularim zayif olan yavrum kuvezde digeriyle evdeyiz. Ben de sezeryandan cok korkuyodum canim cok kiymetlidir ama ilk bebek çıktığında yukardaki ışıktan baktım mucizeye şahit olmak cok güzeldi sonra diger bebegimin dogumuna da baktım agliodum o sirada. Ondan sonrasini izlemedim kafami cevirdim dualarimi ettim. Ilk gece zor gecti sadece ama yavas yavas toparlandim.