kuelkedisi Merhaba hanımlar ben 2 haftadır zayıflamak için kiraz sapı çayı içiyorum adetim de gecikti ama gebeliğim henüz yani eğer gebe isem teşhis edilmedi yani o yüzden sizce zayıflamaya çalışmam spor yapmam zararlı olur mu
Engzlevlt kuelkedisi eğer hamileysen zararı olur tabi ki test yap emin ol ondan sonra sporunu yaparsın
zk92 kuelkedisi test yaptıktan sonra sonuca göre devam etmenizi öneririm. Zaten bitki çayları gebelikte önerilmiyor.
Asyemurr kuelkedisi gebelik isteğiniz veya şüpheniz varsa hiçbir şekilde bitki çayı tüketmeyin bence çünkü düşüğü tetikliyor ve hareket anlamında biraz daha dikkatli olmanızı tavsiye ederim eğer döllenme olduysa bebek tutunabilsin
Dilara0638 kuelkedisi bende form çayları bitki çayları içiyordum spor egzersiz zumba fln yapıyordum sonra adetim gecikip form çaylarına rağmen kabızlık sıkıntısı yaşamaya başlayınca aklıma hamile olabileceğim geldi hemen bıraktım test yaptım hamileymişim şuan dua ediyorum ki şükür bebeğime bişey olmamış çünkü form çayları ve bitki çaylarının düşük yapma ihtimali var bence bi test yap negatifse öyle devam et
Kmerve kuelkedisi kiraz sapı suyu tam bir adet söktürücüdür benim geciktiği zaman kullanırdım hemen olurdu adetim bence kullanmayı bırakın hemen