Eymenbby4 kardeşim daha bı hafta once ikinciye doğum yaptı ilki normldi nts sancı cknca doktru yatırdı açılma olup olmadgna bakmış sadece onun dsnda doğuma kadar çatı muayenesi yapmamış normalse ilk doğum eğer bebekte pozisyonda vs bı sorun yoksa yapmyo die biliyorum