Evet bugün 37+2 yim Şafak 19 ve çatı muayenemi oldum kızlar …Ben çatı muayenesi olduysam herkes olabilir …Ben vajinusmus hastasıyım …hastasıyım diyorum çünkü henüz atlatabilmiş değilim …geçen sene Temmuz ayında gittim tedavi gördüm ve ilk kez çatala orda çıktım …Ve sonrasında 3 kere ilişkiye girdim ve 3.de hamile kaldım …Sat ım 5 Ağustos zaten 🥰 bugün o çatala oturup muayene olursam normal doğurabilirim de diye düşündüm hep ….doktorumun da aşırı sıcakkanlı ,merhametli tavrı beni çok rahatlattı evet kendimi biraz kastım ama o kadarını herkes yapıyordur diye düşünüyorum …acı olmadı en fazla 10 saniye süren bir işlemdi …parmaklarına eldiven geçirip jel sürdü ve sadece 2 parmağı işaret ve orta ile muayenemi tamamladı ….inşallah doğumumda normal olur ve güzel geçer ….Çatı dan korkmayın kesinlikle ben yapabildiysem hepiniz yaparsınız…5 senelik evliyim bunları daha yeni yeni aşıyorum ….ordan bebek çıktığını esneyen yapısı olduğunu vs herşeyi biliyorsun ama bu hastalık psikolojik inşallah bu dertten müzdarip olanlar kurtulur bir an önce .