SudeSelennnn Kızlar aklıma takılıyo süt hamileliğin sonlarına doğrumu geliyo yoksa doğumdan sonra mi oluşuyo?
3MelekAnnesi3 SudeSelennnn hamilelik öncesi süt kanalları oluşuyor hatta damla damla gelebiliyor ama en net plesanta vucut tan ayrılınca süt oluşumu baslıyor
Ceyo93 SudeSelennnn benim ilk hamileliğimde doğumdan 2 gün sonra geldi bunda da doğuma 9 günüm var sıkarsam zorla geliyo değişiyor siz stres yapmayın yeter
3MelekAnnesi3 SudeSelennnn normal genelde her hamile den geliyor yani %70 kısmından geliyor diye biliyorum ve ellememek sıkmamak gerek