senaagc merhaba olmaz olur mu neredeyse zor geçen gebeliklerin tümünde aynı şikayetler var. Ben çok çektim bulantıdan 6. Haftada başladı ve yaşadıklarınızın aynısını yaşadım. Öncelikle mideyi kesinlikle boş bırakma, bırakırsan safra kusarsın. İkinci kural mideni çok doldurma doldurursan yediklerini hazmedemeyip kusarsın. 3.kural az az ye sık sık ye ve bol bol hareket et. Ne bilim çayları tazelemek bile benim için bit hareketti soğuk kış günlerinde . Bir süre prilam dr ile idare ettim.bitmiyor geçirmiyordu ama hafifletiyordu. Meğer bende mide reflüsü oluşmuş hamilelikten. İnşallah sende sarece bulantıyla sınırlı kalır allah yardımcın olsun.düzelmem 18 haftamı aldı🤦♀️