Pestil Ya özellikle akşamları nefes darlığı yaşıyorum göğsümde sanki bişey var öksürme hissiyatı oluşuyo, çok erken değil mi ya son ayda olması gerekir diye biliyorum, yoksa başka bişey mi var acaba bi göğüs polikinliğine mi gitsem 😔
Krtalzyn Pestil bende 27 deyim sAğ tarafıma yattığımda nefes gidiyobaya nefes alamıyorum sürekli sola yatmaktan belim ağrıyo bende şaşırdım
HavvaMerve Pestil İki gündür bende de var kanepeye uzandığım da falan sürekli nefes darlığı çekiyor nefesim zorlanıyor doktorum normal demişti 🤷🏻♀️