Merhaba güzel anneler🤗 25 haftalık hamileyim ve bir haftadır göbeğimin sol üst kısmı çok ağrıyor, batıyor. Bide mide bulantısı başladı son zamanlarda.Dün hastaneye gittim . Doktor midede reflü olabilir dedi ve serum verildi. Ama sol üst kısmındaki ağrı için bir şey demedi. Bebek iyi bir sıkıntı gözükmüyor dedi. Mide bulantım serumdan sonra baya geçti ama ağrı hala kıvrandırıyor beni. Orası sertleşiyor ve batıyor.🥺 Aranızda bu sorunu yaşayan var mı?