ebruus sizce dusuk riski icin 8 haftadan sonra biraz da olsun rahatlamak gerekirmu? paranoid e bagladim, haftaya cuma 9 hafta ya girdigum gun ilk kez gorebilcem keseyiiii 🥺
Asil_Egem ebruus ben tam anlamıyla 12 den sonra rahatlamıştım canım çünkü hep birşey olacak diye korkuyordum ama çok şükür 22 haftalık olduk🥰🥰
Ilkayy ebruus seni korkutmak gibi olmasın canım bilgi amaçlı yazıyorum 11+4 şakır şakır kanamam geldi 5 gün hastanede kaldım düşük riskim devam ediyor kendini yorma dinlen bol bol 13 haftadan sonra. Azalıyor
yamacinannesii ebruus bana doktorum 16.haftaya kadar düşük olabilceğini söylemişti. Ve 8 haftalıkken şiddetli kasık ağrısıyla acile gitmiştim orda ki doktor düşük tehlikesi için progestan başlamıştı bir hafta sonra başka bir doktor risk olmadığını söyledi 🤷♀️
Maysadmr ebruus canım korkutmak gibi olmasın ama 12. Haftaya kadar dikkat etmelisin bence çünkü ben ilk bebeğimi 13. Haftada düşük yaptım. Çok şükür şimdi ikinciye hamileyim ve 31. Haftayı gördük Allah’ın izni ile 🤲🏻
kukiveannesi anneadayi33 12 haftalık olduğum gün kanamam oldu 🤦🏻♀️ Yani 12 geçince rahatlayamadık maalesef şuan 17 yim ve riskim yeni geçti
kukiveannesi ebruus ben 12 haftalık olduğum kanamam oldu ve tam 10 aralıksız kanamam oldu adet olur gibi iğne ilaç kullandım şuan 17 haftalığım ve bir haftadır içerdeki kanamada bitmiş tabiki herkes bir olacak değil ama düşük riski 12 de tamamen bitiyor diye biley yok bence