Merhaba kizalar ! Korona oldugunuzda nasil belirtilerle karşilaştınız ? Ben 1 haftadır kuru oksuruyorum eskiden alerjik astimim vardi , gogus hastaliklar doktoruna gittim Bakti alerjiç için ilaç verdi ama geçmedi , korona mi oldum diye bazen duşunuyorum , ateş yok , koku almam gayet iyi , tat almam iyi , sadece kuru oksuruk dişinda başaka bir şikayetim yok .