Arkadaşlar…
Ikinci gebeligim ilk gebeligim de cok stresli ve sinirliydim. Simdikin de ise hic stres ve sinir yok tam tersi fazla bir duygusallik icindeyim bir lafa veya izledigim birseye ağlar oldum. Ki hic duygusal bir insan degilimdir. Cok zor aglarim genelde böyle olanlar var mı ?