rumeysa3460 39 haftalık hamileyim özellikle bişey aşermedim. Canım hep ekşi yemek istedi sadece. Normalde de tatlıyla aram yoktur, ekşiyi çok severim. Hamileliğinin ilk 6 ayı limonu soyup yedim resmen. Bu sebeple kızım olacak diye düşündüm hep, ki hala doktora erkek olduğuna emin miyiz diye soruyorum 😂 ama o ‘ye ekşiyi doğur Ayşe’yi’ söylemi bende tutmadı.