Omuryildiz 17imde hamile kaldim suan 20 haftalk hamileyim 2 gun sonra resit oluyorum dogumda sıkınti cikarmi. Ve dogurmadan nikah yapabilirmiyim kanda hamile gozukecegim. Bebegin nufus cuzdaninda falan sknti yasarmiyiz yardim edin lutfenn
Omuryildiz Knber hamileyim ama zaten 2 gune resitim. Evlilk disi ve resit degilkn oldu bebek sknti olmazmi
58Vildan Kan tahlilinde beta hcg degerine bakmiyorlar zaten canım 17 yasindada aslinda evlenebiliyordun ailen biliyor mu cocugu?
Omuryildiz Kizlar suan hamileyim dini nikahim var esimle birlikte yasiyoruz 2 gun sonra yasim doluyor doguma gittigimde resit olmadan oldugu icin esim ceza alirmi ve nikah gunu almaya gitsek kan aliyorlar ya hamile oldugum cikacak nikahta sknti yasarmiyiz
Duygu_k Omuryildiz bildiğim kısmına cevap vereyim nikah için verilen kan tahlilinde hamilelik için bakılan beta hcg değerine bakılmıyor.
Aycann Omuryildiz Nikahtaki kan tahlilinde sıkıntı çıkmaz çünkü hamilelik için olan değere bakmıyorlar. Nikahı da hemen yapıcaksınız sanırım bi sıkıntı çıkmaz hastane de de nikah tarihinize bakmıyorlar zaten .
Hatunnn Omuryildiz ailenin onayi varsa birsey olmaz ama ailenin onayi yoksa ve sokayetci olurlarsa esin icin sorun olabilir
Aybikee Omuryildiz o testte hamileliğe ilişkin birşey çıkmıyor merak etme, kimse şikayet etmezse kocanı anlaşılmaz
Zhrnc Omuryildiz kanda çıksa bişey olmazda 18yaş altı imam nikahı koyup sonrasında evlenen birçok aile sıkıntı yaşadı Gündemi takıp ediyomusun bilmiyorum ama binlerce kadının kocası sırf 18yaş altı evlilik yaptıgı için hapis cezasına çarptırıldı
Ebrar34 Omuryildiz gözükmez merak etmeyin 😊 kanda sadece bulaşıcı hastalıklara kan uyuşmazlığına bakılıyor HCG ye değil
NeslihanPiaAbac Omuryildiz bekar olsanızda cüzdan çıkartabilirsiniz.Babayla gitmeniz gerekiyor.kütükte evlilik dışa olduğu yazar ama cüzdan da yazmaz.evlenmeniz içinde bir sakınca yok,doğum içinde..
Omuryildiz NeslihanPiaAbac suan evlensek bebek dogduktan sonra resit olmadigi halde olan bebek nufusda gozukurmu
58Vildan Omuryildiz bi tanidigim 16 yasinda dogum yaptı bebegin babası da 18 yasindaydi mahkeme acildi ama ceza almadilar senin ifaden önemli
Dduru Omuryildiz nikahta verem savasa falan gdip basvuruldugu icin röntgn falan cekimi oluyo hamile ilken nasil basvuruldugunu arastirmak lazm bence belediyeyi arayip sormaniz daha saglikli bence
Tubad Omuryildiz hiç bir sorun yaşamazsın. Kanda gebeliğe bakmıyorlar evlilik işlemleri için. Eğer evlenmezsen ve sevgilin bebeği istemezse soyadını veremezsin bebeğine Bilgin olsun.
Tubad Dduru ben evlenirken gebe değildim tabii ki ama bize röntgen çekmemişlerdi. Her belediye aynı işlemi yapmıyor.