Htc_yldr2728 Merhaba, ben Tepecik Hastanesine Şubat ayında gitmiştim bazı işlemler için, sabah 6.30 gibi gidip sıraya girmiştik, isim listesi oluşturuluyor ve kayıt odası açılınca da o sırayla muayene sırası alıp muayene olabiliyorsunuz. Eğer amacınız perinatolojiye görünmekse, kadın doğuma muayene olunca , kadın dooğumcunun sizi perinatolojiye sevk etmesi gerekiyor, bu sevk kağıdı ile aşağı inip tekrar-bu sefer perinatoloji için-sıra alıyorsunuz. Kadın doğumda sıra hızlı ilerliyor ama perinatolojide yavaş ve yoğun ilerliyor. Ben sabah erken gidip bu işlemleri yaptığım halde; 9.00′da kadın doğuma, saat 3 gibi perinatolojide muayene olabildim. Bu arada ben de öncelikle 182′yi arayıp randevu almak istemiştim ama en az 3 hafta sonraya verebiliyorlardı. Özetle direkt gidip sıra alıp muayene olabilirsiniz ama mutlaka çok erken gitmelisiniz, tavsiyem en geç 6′da orada olun. Bahçeye girince, kantinin hemen solunda kayıt odası, zaten kalabalıktan bulursunuz. Listeye adınızı yazın. Şimdiden geçmiş olsun.