_sumeyyebedir7_ havis00 benim normal 2 Ağustos ama doktor geç döllenme dediği için 7 agustos çekti ben isteğe bağlı sezeryan düşündüğümden doktor 3 yada 5 Mayıs dedi suan Ağrım var 37+0 olduk yarın tam kesin olacak
kuselcin havis00 5 ağustos benimde 3 mayısta sezaryen olucaz eşimin doğum gününde 39+0 da alıcaktı oda 5 mayısa denk geliyordu eşim rica etti doktorda kabul etti 😌
Dygmvl havis00 benim de 4 ağustos. 38+2 yani perşembeye gün almıştık ama suyum azalmış. Sanırım pazartesi 37+6dayken alınacak. 3400 gram 52 cm olmuş
gamzelinaz Benim de benzer tarihte ama adet dönemleri düzenli olmayan kadınların sat a göre gebelik haftası hesaplamaları dogru olmayabiliyor dedi Dr. Benim de mayıs 12 olmalı ama Dr eli kulagında gibi dedi. Sizin beklediğiniz tarih nedir, Dr ne dedi?
Fatmaada2015 havis00 benimde 10 Ağustos we 38+4 yani 7 Mayıs için gün aldık erken olmaZsa inş allah nasip ederse 3.sezeryanım olacak