3 gündür acile gittim sancı serumu bebek hareketi için serum verdiler .idrar yolu enfeksiyon da var suan ama dün geceden beri hem belime hem karnıma agrı giriyor daha fazla Ağrı siddeti yürümeden geçmiyor ve bebek dünden beri tek tarafta sürekli toplanıyor yarın kontrolüm var ama sormak istedim sancı denilen böyle birsey mi ?