Iki gün önce falan gece uyurken çocuğu emzirmek için uyandım üstümde tişört vardı çok terlemisim duvardan çok fena soğuk geldi sırtıma gorumceme bana hırka getir dedim o derece yani .bugunde sürekli hapşırıyorum burnum akıyor ara ara da ateşim oluyo ama aşırı ateş değil. Sizce virüs olabilir miyim yoksa üşüttüm mü? Kaynanam ve gorumcemin dün testi pozitif cıktı. Ama onlarda belirtiler çok farklıydı hapşırma burun akıntısı vs yoktu. Pazartesi günü gidecem test yaptırmaya. Ama korkuyorum yine de sırtıma terli terli soğuk aldığım için usutme riskim var mı? Siz virüs olduysanız belirtiler nelerdi yazar mısınız?