sosi5 Yesimmmmi doktorunuz ne söyledi ilk gebeligimde yaşadım fakat rengine miktarına göre değişir her zaman doktorunuz ne diyor ben 34 de dogum yaptım o yuzden ihmal etmeyin
Yesimmmmi sosi5 bebek 28 den berş aşağıda naskı yapa yapa inmiş dünde bebrk arısverişine çıktım yoruldum ondan oldu sanırım ama suam kahve rengi ve damla şekilde geldi sizin 34 doğum nasıldı bebek kıvezdeöi kaldı