zk92 haftada çok küçük pıt pıtlar hissettim ama net olarak 20. haftada hissettim. Şuan 22 haftalık hamileyim Tekme atınca karnım oynuyor 🙈 çok güzel bir duygu
Oykum_06 zk92 bende 21+4 19 haftalık iken pıt pıt hissediyorum. Şimdi arada tekme atıyor mutlu oluyorum. Güzel şeylermiş😍
Reyhanselim 14 haftalıkken komşumla konuşuyodum 2-3 haftaya hissederim herhalde dedim o ara tekme attı hiç beklemiyodum erken diye 2.gebelikte erken oluyomuş şimdi 19 haftalık olduk tekmelerini o zamandan beri sürekli hissediyorum
Sinemtnm Oykum_06 canım ben inanamadım ama çok erken hissettim kızımı 16. Haftada başladı hatta ben bağırsak hareketidir diye düşünürken doktora anlattığım da o bebek hareketi demişti çok sevinmiştim 🙈☺️ Şimdi 26 olduk çok şükür içimde yerinde durmayan bir kızım var 🤲🏻🤲🏻🤲🏻❤️