Zeynep9120 Merhaba kızlar Anormal ense kalınlığı olan ve normal ense kalınlıgı olan bir fotoya rastladım internette benmkini anormal kısma benzettim 10+5 ti bu goruntuyu aldıgımda daha dün gittim doktora bi sorun görmedi haftaya ikili test için çağırdı ama görünce ister istemez kafama takıldı o ney diye benzettiğim doğru şey mi onuda bilmiyorum anlayan bakıp yorum yapabilir mi ![[url=https://hizliresim.com/Sp0pcQ][img]https://i.hizliresim.com/skvdls.png[/img][/url]](https://) [url=https://hizliresim.com/Sp0pcQ][img]https://i.hizliresim.com/e0f4vo.jpeg[/img][/url]
Denizyildizii Zeynep9120 öyle internetten bakmayla anlaşılmaz. Doktor normal demiş işte onlar birsürü eğitim alıyorlar sonuçta demekki bi sorun yok
ipek_bulde Bence takmayın pozisyon farklıdır bebeğin duruşu farklıdır. Zaten ikili taramaya girdiğinizde doktorunuz ense kalınlığını size diyecek. Ki bu zamana kadar ters birşey olsaydı söylerdi. İçinizi ferah tutun
Zeynep9120 ipek_bulde benm bebeğin yüzü ultrasona bakıyor sanki canım belki ondan farklı cıkmıs olabilir dedm sonradan ama genede kafama takldı icim icimi yiyor
ipek_bulde Zeynep9120 takma canım bende senin gibi ikili taramaya girmeden nelere baktım😂 ama inanın doktor zaten birşey olsa söylüyor. Kendini yediğinle kalıyorsun.
Zeynep9120 ipek_bulde ayy öylemi cnm valla hepsi ayrı stres kendimize yaptıgımzla kalıyoruz aynen herseyn hayrlısı ınsallah 🙏🏻☺️
Zeynep9120 Denizyildizii doktorda hayır değil demiş zaten ona bakma zamanımız şimdi değil dedi sordumda az önce yani onlar biliyolar tabiki sorun olsa derdi Perşembe günü ikili tarama testm var zaten herseyn hayrlısı
34_21_23 Zeynep9120 bişeyin yansıması demek doğru değil ama bazı fotoğraflamalarda çıkıyor yanlış görüntüler. Bende mesela bebeğimin kaburgaları yok gibi görmüştüm kendi kendime kuruntu yaptım sonra doktor sıkıntı olsa derdim diyip kendi kendimi motive ettim bi dahaki gidişimde usg de gördüm yanlış bir görüntü olduğunu. O an ki fotoğraflama öyle olmuştur. Birşey olsa doktorlar pat diye söylüyor merak etme
Pambix Dr kar ölçüm yaparken bebeğin doğru pozisyonda ve birkaç ölçüm sonucunda ölçüm alıyor.emin ol bişey olsa söylerdi. Bi de bazı pozisyonda ense kalınlığı çok kalın veya ince çıkabilir.o yüzden doğru pozisyondayken bebekte ölçüm yapılıyor
Zeynep9120 Pambix heralde cnm burda benm bebeğin durusuda farklı zaten sonradan farkettim bende belkide ondan öyle gözüktü haftaya perşembeye cagırmstı ikili test icin suan bi sorun gormedigini söyledi
Zeynep9120 34_21_23 doğru diyorsun canım gercekten zor süreçler rabbim yardımcımız olsun sağlıkla kucagımıza almayı nasip etsin
Pambix Şuan kaç haftaliksin bilmiyorum ama 11 haftadan önce doğru sonuç vermez çünkü ense kalınlığı boyun gelişimi ancak tamamlanıyor o yüzden iki test 11-13 haftalıkken yapliyo 😊
Zeynep9120 Pambix dün 10+5 tim canım yapmadı o yuzden zaten haftaya cagırdı insallah hayrlı sonuclar alırım🤲☺️