ncyeninseruveni Tahmin 6. Haftadayım 😂 ne zaman aşeririm.testte pozitif çıktığını bilmesem hamile olduğuma da inanamayacağım
Fatmanur123nrt ncyeninseruveni bazen bende unutuyorum 19 haftalık oldum ilk ve hareket bişey hissetmeyince unutuyorum 😂😂😂
nefizemoustafa Oykum_06 Nedense ben 10+4 günlüküm hiç bir şeye aşermiyorum,😟hamileliğim henüz daha küçük olduğu icin mi acaba??
Fatmanur123nrt ATC bende çok çilek yiyorum dayanamıyorum şu sıralar taze sarımsak çıktı malum o kadar mı güzel kokar yani yoğurtla yiyelim geliyor sürekli normalde çık sevmem
balarisi06 Oykum_06 ilk tantuni aşerdim sonra lahmacun şu anda da domatessss 😭😭😭 günlerdir tuz ekip yiyorum off doymuyorum canım acayip domates istiyor 😂🤦♀️
Leyla852 29 haftalık hamileyimm rüyalarıma bile giren seftaliii nektar bulup aldım geçen hafta ama kesmedi illa şeftali sulu sulu istiyorum
Momlife1 Leyla852 bende öyle 8 haftadayım ama hamile kaldığından beri tek hayalim yaz şeftalisi sulu sulu ellerimden suyu akarak yemek istiyorum resmen 😌🥲
balarisi06 Edali87 aklına geliyor çıkmıyor ağlayacak gibi oluyorsun nerdeyse illa onu yemek istiyor canın yerinde duramıyorsun ağzın sulanıyor of acayip 🤦♀️
Birtanemm Minik_kalplim_ 🙈🙈bende halka tatlısına aşeriyorum hep hiç şerbetli tatlıyla aramda yoktu ama okadar canım çekiyorki 5 tane yiyorum yiyince bir rahatlama geliyorki sorma 🤣🤣oğlumda hep ekşiye aşeriyordum kızımmı olcak acaba 🙈